Levertijd

U draagt bij aan een betere wereld door via ons van de kleine producent 100% natuurlijke en verse producten te bestellen. Wij bezorgen momenteel alleen aan klanten in Nederland. Normaal gesproken duurt de levertijd binnen Nederland maximaal 2 tot 3 werkdagen. Als u een bestelling heeft geplaatst en de producten zijn op dat moment niet meer op voorraad, dan kan de levertijd uitlopen tot 1 week. Onze producten moeten namelijk vanaf de leverancier getransporteerd worden naar Nederland. Gelieve hier rekening mee te houden. De verzendkosten worden berekend naar het gewicht van het pakket.

 

Bedenktijd/retour

De verse producten (groente, fruit en kruiden) die u via onze website heeft besteld, hebben slechts een beperkte houdbaarheid. Daarom is het herroepingsrecht op die verse producten dan ook niet van toepassing, zodat uw bestelling met uw succesvolle betaling dus definitief is.

Voor de andere producten die u heeft besteld via onze website, bieden wij u de mogelijkheid dat u de bestelling retour stuurt. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst gelieve met opgave van reden te herroepen.

Klik hier voor het Retourformulier

Na deze herroeping dient u binnen 14 kalenderdagen het product aan ons retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u dus gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking door u en op uw kosten aan ons geretourneerd te worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 kalenderdagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakkingen meer beschadigd zijn dan wenselijk is, dan kunnen we de waardevermindering van het product die hieruit voortvloeit aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Onze contactgegevens: